Klantenservice

Om u in de toekomst ook via het internet nog beter van dienst te kunnen zijn wordt onze website momenteel geheel aangepast. De vernieuwing vindt in een aantal stappen plaats. De komende tijd zullen telkens nieuwe onderdelen worden toegevoegd of vervangen.

Zo wordt het straks mogelijk om nagenoeg alle polisvoorwaarden direct online in te zien en te downloaden en wordt de online klantenservice nog verder uitgebreid. Momenteel kunt u al gebruik maken van de mogelijkheid online een schade te melden en uiteraard kunt u veel zaken terug vinden via uw persoonlijke online polismap.

Klant worden?

Bent u benieuwd wat Koot Financiële Diensten voor u kan betekenen?

Maak een afspraak en word nu klant! Tijdens een adviesgesprek bespreken we wat wij voor u kunnen betekenen. Bel 030 6373838 en maak direct een afspraak met één van onze adviseurs.
Lees meer

 
 

Gegevens wijzigen

Wilt u uw persoons- of adresgegevens wijzigen?

Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 030 6373838 of stuur een email naar info@kootfin.nl.

Maakt u gebruik van de online polismap? Dan kunt u ook daarin direct uw gegevens wijzigen.

Schade melden

Meldt een schade altijd zo snel mogelijk bij ons. Dit kan online of via telefoonnummer
030 6373838. Indien u al een schadeaangifteformulier heeft ingevuld, stuur deze dan zo spoedig mogelijk naar ons op.

Autoschade digitaal melden


Polisvoorwaarden

 

Dienstverleningsdocumenten

Onze dienstverleningsdocumenten vindt u hier